Geen service op simkaart

  • 8 July 2023
  • 3 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik heb nu bijna een maand een Ben abonnement. Sinds gisteren krijg ik de melding ‘Geen service’ ; ik kan dus niet bellen of gebeld worden. Bij de instellingen op mijn iPhone SE 2022 krijg ik bij fysieke simkaart de mededeling: netwerk niet beschikbaar en aanbieder T-Mobile NL54.0.1

Volgens de app van Ben heeft mijn simkaart de status ‘active’. Als anderen mij proberen te bellen krijgen zij de melding: “Het nummer dat u gebeld heeft is niet in gebruik” en mijn telefoon gaat niet over en ik zie ook geen gemiste oproepen op mijn beeldscherm. Ik heb mijn telefoon al diverse malen uit en aan gezet, mobiele data uit en aangezet zonder effect.  Ik heb mijn Ben simkaart in andere telefoon gestoken, daar doet hij het ook niet. Andere  simkaarten doen het wel in mijn telefoon, dus het probleem ligt bij de simkaart van Ben.  Wat moet ik doen om te kunnen bellen en gebeld te kunnen worden?

Fatima 9 maanden geleden

Goedemiddag @JE81  Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb het snel voor je nagekeken en de technische afdeling heeft jou eerder vandaag een e-mail gestuurd. Ik wil jou vragen deze mail door te nemen. Bedankt alvast.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @JE81! Super vervelend om te lezen dat de simkaart niet werkt. Ik lees dat je alles al hebt geprobeerd. Mocht je nog geen contact hebben gehad met de klantenservice, wil ik je vriendelijk vragen om een privébericht te sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer.

Beste Merve, ik wilde laten weten dat ik sinds afgelopen vrijdag 7 juli steeds de melding krijg ‘Geen service’; ik kan dus nog steeds niet bellen of gebeld worden terwijl ik vanaf 12 juni 2023 een abonnement heb bij Ben waarvan ik de eerste dagen geen gebruik heb kunnen maken omdat de door Ben toegezonden simkaart niet werkte. Volgens de app van Ben heeft mijn simkaart de status ‘active’.

Toen ik gisteren navraag deed bij de klantenservice werd mij aangegeven dat er (opnieuw) een probleem is met meerdere simkaarten en de verwachting was dat dit probleem gisteren 10 juli 2023 verholpen zou zijn, maar dit blijkt niet het geval. Ik wil graag een werkende simkaart waarmee ik kan bellen en gebeld kan worden (dat is
wel het minste wat je mag verwachten van een mobiel abonnement). Ik hoor graag vandaag van u wanneer dit probleem opgelost is. 

NB Ik heb mijn telefoon al diverse malen uit en aan gezet, mobiele data uit en aangezet zonder effect. Ik heb mijn Ben simkaart in andere telefoon gestoken, daar doet hij het ook niet. Andere simkaarten doen het wel in mijn telefoon, dus het probleem ligt bij de simkaart van Ben.

 

Reputatie 4
Badge +1

Goedemiddag @JE81  Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb het snel voor je nagekeken en de technische afdeling heeft jou eerder vandaag een e-mail gestuurd. Ik wil jou vragen deze mail door te nemen. Bedankt alvast.

Reageer