Beantwoord

Geen SIM kaart ontvangen

  • 10 April 2021
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Komende maandag 12-4 gaat mijn Ben-abonnement in, maar ik heb nog geen SIM kaart ontvangen.

Is deze wel al naar mij verstuurd ?

Groeten,

Rob

icon

Beste antwoord door robpiters 13 April 2021, 18:59

Bekijk origineel

6 reacties

Goedemorgen,

 

Komende maandag 12-4 gaat mijn Ben-abonnement in, maar ik heb nog geen SIM kaart ontvangen.

Is deze wel al naar mij verstuurd ?

Groeten,

Rob

*** En oh ja : bij jullie contactinformatie staat dat er een mogelijkheid is om te chatten vandaag (op zaterdag) vanaf 10:00, maar als ik daarvoor kies, krijg ik een melding dat dat alleen op werkdagen mogelijk is...

 

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @robpiters!

Wat gek dat je niet kon chatten zaterdag! Ik heb dit voor je nagevraagd, maar de chat is wel geopend geweest dit weekend. Ik heb doorgegeven dat je hier problemen mee hebt ervaren.

Ik help je graag verder met jouw bestelling, zodat je gebruik kunt maken van je nieuwe abonnement. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je gegevens? Je kunt een bericht sturen naar dit profiel. Als je hier je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN aangeeft, help ik je graag verder.

Hoi Jolijn,

 

Probleem is opgelost. Ik heb mijn toestel al bijna 2 maanden geleden ontvangen met een SIM-kaart erbij, maar omdat op die een ander nummer stond, ging ik er van uit dat ik er nog 1 zou krijgen, die aan mijn meegenomen nummer gekoppeld zou worden.

Nu blijkt dat jullie dat op de achtergrond kunnen wijzigen, dat was mij niet duidelijk.

Alles werkt, geen verdere actie nodig dus.

Voor wat betreft de chat : ik was er vrij vroeg bij (±10:10), maar heb het rond half elf nog eens geprobeerd  met hetzelfde resultaat (melding dat chat alleen op werkdagen mogelijk is)

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @robpiters! Wat fijn dat het is opgelost. Het probleem met de chatfunctie heeft mijn collega doorgegeven aan de afdeling. Sorry voor het ongemak! Wij zullen dit in de gaten houden. Ik wens je heel veel plezier met het abonnement:blush:

Goedemiddag,

Ik heb afgelopen vrijdag 22-10 een abonnement besteld. Mijn nummerbehoud heeft ook al plaats gevonden en woensdag 27-10 ging mijn abonnement in. Alleen heb ik nog geen simkaart ontvangen? Ik vraag me af wanneer deze wordt opgestuurd.

alvast bedankt.

groeten,

amina

Reputatie 2
Badge +1

Hi @amina-iqu, bedankt voor je berichtje via de community!

Wat vervelend dat je de simkaart niet ontvangen hebt. Ik help je hier graag bij je kunt hiervoor contact opnemen met mijn klantenservice  zij kunnen je direct verder helpen. 

Uiteraard help ik je hier ook graag verder stuur mij dan hier jouw naam, Ben ordernummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van jouw rekeningnummer. 

 

Reageer