Skip to main content
Antwoord

geen simkaart ontvangen

  • September 21, 2022
  • 5 reacties
  • 76 keer bekeken

Hannah Zandbergen

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten maar heb geen nieuwe simkaart ontvangen. 

Beste antwoord door Merve

Goedemiddag Hannah, leuk dat je er bent. Minder leuk dat je geen simkaart hebt ontvangen. Wanneer heb je de bestelling geplaatst? 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 21, 2022

Goedemiddag Hannah, leuk dat je er bent. Minder leuk dat je geen simkaart hebt ontvangen. Wanneer heb je de bestelling geplaatst? 


Hannah Zandbergen

Nieuw abonnement aangevraagd op 12-05-2022. Ingangsdatum abonnement 20-09-2022.


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • September 22, 2022

Hi @Hannah Zandbergen  ik zie dat je een tweede topic geopend hebt, deze zal ik voor je afsluiten.
Ik help je graag verder. Zou je mij in een privébericht jouw verzoek, het ordernummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer kunnen sturen? 


Hannah Zandbergen

Nog steeds niet opgelost…


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • September 28, 2022

Hoi @Hannah Zandbergen! Bedankt voor het wachten. Ik heb je privébericht beantwoord😊