Skip to main content
Beantwoord

geen simkaart ontvangen

  • September 21, 2022
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Hannah Zandbergen

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten maar heb geen nieuwe simkaart ontvangen. 

Beste antwoord door Merve

Goedemiddag Hannah, leuk dat je er bent. Minder leuk dat je geen simkaart hebt ontvangen. Wanneer heb je de bestelling geplaatst? 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • Antwoord
  • September 21, 2022

Goedemiddag Hannah, leuk dat je er bent. Minder leuk dat je geen simkaart hebt ontvangen. Wanneer heb je de bestelling geplaatst? 


Hannah Zandbergen
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 2 reacties
  • September 21, 2022

Nieuw abonnement aangevraagd op 12-05-2022. Ingangsdatum abonnement 20-09-2022.


Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • 428 reacties
  • September 22, 2022

Hi @Hannah Zandbergen  ik zie dat je een tweede topic geopend hebt, deze zal ik voor je afsluiten.
Ik help je graag verder. Zou je mij in een privébericht jouw verzoek, het ordernummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer kunnen sturen? 


Hannah Zandbergen
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • 2 reacties
  • September 27, 2022

Nog steeds niet opgelost…


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • September 28, 2022

Hoi @Hannah Zandbergen! Bedankt voor het wachten. Ik heb je privébericht beantwoord😊