Skip to main content
Vraag

geen verbinding met netwerk - hoe krijg ik contact met de servicedesk? SPOED

• August 5, 2025
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Vrijdag is mijn abonnement bij Ben ingegaan. Ik wilde eerst installeren met een eSIM, maar heb per ongeluk de eSIM weer verwijderd. Vervolgens niet meer gelukt om verbinding met het netwerk te maken. Vrijdag wel via een andere telefoon met de klantenservice gebeld en drie keer een nieuwe eSIM geprobeerd, maar daarmee kreeg ik ook geen verbinding (de storing als excuus).

Dit weekend geprobeerd om contact op te nemen via Facebook messenger, maar daar wordt niet op gereageerd. Gisteren nog de klantenservice gesproken via weer een andere telefoon, nieuwe eSIM geprobeerd, weer geen succes. Een fysieke SIM is opgestuurd en die heb ik vandaag in de telefoon gestoken en is goed geactiveerd, maar ook die werkt niet.

Telefoon is herhaaldelijk opnieuw geïnstalleerd. Ik heb al geprobeerd handmatig de netwerk instellingen goed te zetten. Ik heb op mijn telefoon (iPhone) een reset van netwerkinstellingen gedaan. Het lijkt aan mijn kant dus niet te liggen.

Via de chat krijg ik altijd het bericht dat er geen medewerker beschikbaar is. Bellen kan ik niet, want dat is precies het probleem. (Hoe) kan iemand mij helpen?

1 reactie

Donavan
Moderator
  • Moderator
  • August 7, 2025

Hallo ​@jzeegers,

Ik kan mij best wel voorstellen hoe enerverend dit allemaal voor je moet zijn geweest.

Heb je bij je overstap nummerbehoud aangevraagd? Indien wel, kan het eraan liggen dat dit proces nog gaande is en je hiervoor dan voorlopig gebruik kan maken van je tijdelijk nummer.

Neem maar gerust contact op met mijn klantenservice zodat ik dit samen met je nakijk.

Groet,

Ben | Donavan