Skip to main content
Vraag

HELP - eSIM werkt nog steeds niet

  • August 26, 2025
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Martha Kroes

Had ik maar geen eSIM genomen! Na vanochtend opnieuw melding van het probleem - ik krijg de eSIM niet gedownload, omdat de QR-code niet werkt, waardoor ik nog steeds niet kan bellen - krijg ik een mail hoe ik dekkingsproblemen kan opsporen en oplossen. Lieve mensen, het is geen dekkingsprobleem - ik heb nog niet eens kunnen bellen met deze nieuwe eSIM, omdat hij nog niet heeft gewerkt!!
Heel vervelend dat ik dus niet kan bellen met de klantenservice en afhankelijk ben van mensen die kennelijk niet goed zijn in begrijpend lezen…    En ik heb mijn telefoon nodig voor mijn werk. Zucht.

1 reactie

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • August 27, 2025

Hoi ​@Martha Kroes,

Bedankt voor je bericht.

Allereerst wil ik mijn oprechte excuses aanbieden voor het gebrek aan reactie en de ongemakken die je hierdoor hebt ervaren.

Graag wil ik je verder helpen met de eSIM.

Kun je mij een privé bericht sturen en graag ook deze gegevens aangeven:

-06 nummer

-voorletters en achternaam

-geboortedatum

-postcode en huisnummer

 

Groetjes,

Steyanie