Skip to main content
Vraag

Help! inmiddels 11 dagen onbereikbaar en geen enkele oplossing

  • December 11, 2025
  • 0 reacties
  • 6 keer bekeken

Louis Kooij

Sinds 1 december heb ik een nieuw abonnement bij Ben, maar ik heb nog nooit een werkende simkaart ontvangen. Ik ben nu 11 dagen volledig onbereikbaar.

 

Ben zegt dat ze zes simkaarten naar mij hebben verstuurd, maar geen één is ooit aangekomen. De klantenservice geeft elke dag hetzelfde antwoord: “We sturen een nieuwe simkaart op.” Er wordt niets onderzocht.

 

Wat ik al heb gedaan:

• Bijna dagelijks met klantenservice gebeld

• Meerdere mails gestuurd

• Messenger-contact gehad (geen reactie)

• Op verzoek van Ben naar MediaMarkt Almere geweest (kon niet helpen)

• Op verzoek naar MediaMarkt Amsterdam geweest (kon ook niets)

• Extra kosten gemaakt voor reizen en parkeren

• Odido heeft voor mij gebeld, maar ook zij kunnen niets voor me doen

 

Ik zit hierdoor compleet vast. Ik betaal voor een dienst die ik niet kan gebruiken en ik kan niet overstappen. Ik weet niet meer wat ik moet doen.

 

Ik hoop dat Ben eindelijk met een echte oplossing komt in plaats van hetzelfde standaardantwoord.