Skip to main content

Ik heb 3 keer het verkeerde inlognummer gebruikt .

Dus moet ik de puck code in vullen ,maar die ben ik kwijt .

wat nu ?

Waarom wordt er niet gereageerd . Kan ik je niet bellen . Vind ik veel makkelijker

 


Goedenavond ​@Inakooyman  Ik kijk graag met jou mee! Mag ik via een privebericht jouw naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum? Bedankt alvast! 😊


ik ben mijn puk code kwijt

 

 


Goedemiddag ​@Zjeraar Vandenboorn  Sorry voor de late reactie. Ik heb al jouw gegevens snel verwijderd omdat hier misbruik van gemaakt kan worden omdat het openbaar staat. Klopt het dat jij ons al gebeld hebt via 0900 0401405 of 1200 en dat mijn collega jou de PUK code gegeven heeft? 


mijn probleem is inderdaad opgelost. Heel snel opgelost

 

Zjeraar Vandenboorn


Reageer