Skip to main content

Goedenavond, vandaag is mijn nieuw simonly abb. ingegaan. Het gekke is dat ik sinds vandaag het nummer van ons moeder niet meer kan bellen. Krijg een autom. bericht dat dit nummer niet in gebruik is.

Stappen wat ik al heb gedaan

-06 nr is niet geblokkerd zowel bij haar niet als bij mij.

-Geprobeerd met een anonieme nummer te bellen.

- Mijn Sim met die van mijn vader verwisseld. Met de sim van mn vader in mijn toestel kon ik wel bellen. Mijn vader met zijn eigen toestel en met mijn simkaart niet.

-Simkaart van ons mam verplaatst naar een ander apparaat. Ook dan kan ik met mijn Ben haar niet bellen omdat t nummer niet zou bestaan.

Dus ligt niet aan de apparaten maar aan mijn Ben simkaart.

-Bellen met whatsapp werkt wel.

 

Is het nu toeval dat ergens mis is gegaan bij het verlengen van mn nieuw abonnement?

 

Graag hulp Ben! Alvast dank.

 

Vr AC

 

Hoi @AC07! Wat onhandig dat je nu ineens je moeder niet kunt bellen. Dit is zeker niet de bedoeling. Wel goed dat je al zo veel hebt geprobeerd. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven? Dan help ik je graag verder.


Reageer