Skip to main content
Antwoord

ik kan mijn e-sim niet activeren vanwege geen sms

  • October 2, 2025
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker

Hallo,

 

Ik kan mijn e-sim niet activeren. Er ging wat mis waardoor de e-sim die ik via de post had gekregen niet meer toe te voegen is aan mijn mobiel. Ik heb dus geen mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen, maar ik heb geen andere manier om mijn e-simkaart werkend te krijgen.

 

Mvg.

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@Fly,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat je contact hebt opgenomen hierover. Ik snap hoe belangrijk dit voor je is.

Ik hoop dat het intussen gelukt is, maar mocht het niet zo zijn, wil ik je vragen via het contactformulier of facebook messenger contact op te nemen. 

Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

 

Lieve groeten,

Steyanie

1 reactie

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 27, 2025

Hoi ​@Fly,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat je contact hebt opgenomen hierover. Ik snap hoe belangrijk dit voor je is.

Ik hoop dat het intussen gelukt is, maar mocht het niet zo zijn, wil ik je vragen via het contactformulier of facebook messenger contact op te nemen. 

Hieronder heb ik de link voor je geplaatst:

https://www.ben.nl/service/contact

 

Lieve groeten,

Steyanie