Hallo,
Ik probeerde gisteren mijn nieuwe simkaart te activeren, maar het ging helaas fout.
Nu kan ik niet inloggen om de PUKcode in te kunnen voeren.
Kunnen jullie mij helpeh?
Met vriendelijke groet,
Arjan Maat
Ik kan mijn simkaart niet activeren
Beste antwoord door Donavan
Hallo
Is het inmiddels gelukt om je simkaart te activeren en toegang te krijgen tot je PUK-code? Als je nog steeds niet kunt inloggen of je simkaart gebruiken, help ik je graag verder.
Sinds 8 juli 2025 kun je je PIN- en PUK-code ook via e-mail opvragen, juist voor situaties waarin je geen sms kunt ontvangen voor tweestapsverificatie. Hier lees je hoe dat werkt:
PUK-code opvragen via e-mail:
- Ga naar www.ben.nl/inloggen.
- Klik op ‘PUK-code opvragen’.
- Je komt dan op de pagina www.ben.nl/pukcode-aanvragen.
- Vul je mobiele nummer en het e-mailadres in dat bij je aansluiting hoort.
- Klik op ‘PUK-code opvragen’.
Als je gegevens overeenkomen, ontvang je binnen enkele minuten een e-mail met je PUK-code. Ontvangen je gegevens niet overeen? Dan krijg je geen e-mail, dit is bewust zo ingesteld om misbruik te voorkomen.
Laat je me weten of het lukt, of dat je liever persoonlijk contact opneemt met mijn klantenservice? Dan zorgen we dat je snel weer bereikbaar bent.
Groet,
Ben | Donavan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.