Skip to main content
Vraag

Kan eSIM niet activeren

  • August 11, 2025
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Bram Veenboer

Het lukt niet om mijn nieuwe BEN e-sim te activeren, omdat ik geen bevestiging SMS kan ontvangen.

De nieuwe BEN e-sim is al op mijn telefoon geïnstalleerd, en het nummerbehoud vanaf mijn vorige provider is al doorgevoerd. De simkaart van mijn vorige provider werkt niet meer.

Ik heb nu dus geen werkend telefoonnummer waarmee ik SMS kan ontvangen of met de klantenservice kan bellen om dit op te lossen.

Via de chatbot krijg ik alleen te lezen dat er geen medewerker beschikbaar is om mee te chatten.

Wat nu?

2 reacties

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • August 13, 2025

Hoi ​@Bram Veenboer ,

Minder te vernemen dat je problemen hebt ervaren met het activeren van je Esim.

Ik help je graag verder hiermee.

Kun je mij een privé bericht sturen en graag ook deze gegevens aangeven:

-06 nummer

-voorletters en achternaam

-geboortedatum

-postcode en huisnummer

 

Groetjes,

Steyanie 


Bram Veenboer
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • August 14, 2025

Het is inmiddels gelukt om de e-sim te activeren. Ik Ben heel blij dat ik weer online ben. 😀