Hoi, ik heb een tijdje terug een nieuwe telefoon met abonnement bij jullie gekocht. Ik had graag met nummerbehoud gedaan, maar dat is helaas niet gelukt, ondanks dat ik al klant bij jullie was met mijn oude telefoon en nummer.
Ik zou graag alsnog mijn oude nummer willen overzetten als dat kan. Ik kan jullie echter niet goed hierover bereiken. Mijn oude telefoon met oude nummer is stuk, mijn nieuwe nummer is nog steeds niet geactiveerd waardoor ik jullie niet kan bellen, op facebook messenger word niet gereageerd, via het contact formulier is mijn vraag te complex om me via daar te helpen en geven ze aan dat ik moet bellen ondanks dat ik aangeef dat ik niet in staat ben om te bellen. Ik heb na mijn nummerbehoud aanvraag is afgewezen al aangegeven dat ik alvast gebruik wil maken van het mobiele nummer, maar ook na de aangegeven 2 werkdagen is hij nog steeds niet geactiveerd.
Is het nog mogelijk om mijn oude nummer over te laten zetten naar mijn nieuwe telefoon? Als het niet kan zou ik in ieder geval wel graag mijn nieuwe nummer geactiveerd krijgen zodat ik kan bellen en internetten.
Alvast bedankt,
Nanno