Skip to main content
Vraag

Kan jullie niet bereiken

• August 5, 2025
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Nanno

Hoi, ik heb een tijdje terug een nieuwe telefoon met abonnement bij jullie gekocht. Ik had graag met nummerbehoud gedaan, maar dat is helaas niet gelukt, ondanks dat ik al klant bij jullie was met mijn oude telefoon en nummer.

Ik zou graag alsnog mijn oude nummer willen overzetten als dat kan. Ik kan jullie echter niet goed hierover bereiken. Mijn oude telefoon met oude nummer is stuk, mijn nieuwe nummer is nog steeds niet geactiveerd waardoor ik jullie niet kan bellen, op facebook messenger word niet gereageerd, via het contact formulier is mijn vraag te complex om me via daar te helpen en geven ze aan dat ik moet bellen ondanks dat ik aangeef dat ik niet in staat ben om te bellen. Ik heb na mijn nummerbehoud aanvraag is afgewezen al aangegeven dat ik alvast gebruik wil maken van het mobiele nummer, maar ook na de aangegeven 2 werkdagen is hij nog steeds niet geactiveerd.

Is het nog mogelijk om mijn oude nummer over te laten zetten naar mijn nieuwe telefoon? Als het niet kan zou ik in ieder geval wel graag mijn nieuwe nummer geactiveerd krijgen zodat ik kan bellen en internetten.

Alvast bedankt,

Nanno

2 reacties

Nanno
  • Auteur
  • Ben op dreef
  • August 6, 2025

Ik heb met iemand anders telefoon kunnen bellen, dus als het goed is, is het nu opgelost.

Donavan
Moderator
  • Moderator
  • August 7, 2025

Hall ​@Nanno ,

Goed dat het inmiddels gelukt is dit opgelost te krijgen. 

Nummerbehoud is op zich geen ingewikkeld process, dus het zou allemaal niet zo lang hoeven te duren voordat je hulp kreeg.

Je kunt uiteraard via de Ben app ook aanpassingen plegen.

Groet,

Ben | Donavan