Ik Ben net nieuw bij Ben vandaag zou mijn Simkaart geactiveerd worden ik wilde deze in mijn telefoon plaatsen maar kon hem nergens meer vinden.
Wat kan ik doen? Groetjes Willeke
Beste antwoord door Jolijn
Bekijk origineelIk Ben net nieuw bij Ben vandaag zou mijn Simkaart geactiveerd worden ik wilde deze in mijn telefoon plaatsen maar kon hem nergens meer vinden.
Wat kan ik doen? Groetjes Willeke
Beste antwoord door Jolijn
Bekijk origineelHoi
Ik begrijp dat je vragen hebt over je nieuwe Ben simkaart. Ik help je graag verder zodat je zo snel mogelijk een nieuwe simkaart thuis krijgt. Zou je mij hiervoor via een privébericht je naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan duik ik hier graag verder in.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.