[Info] Mijn nieuwe simkaart werkt niet

  • 16 April 2019
  • 0 reacties
  • 2036 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Hoe je je simkaart werkend krijgt, hangt van de situatie af.

 

Nieuw abonnement zonder nummerbehoud

Je simkaart wordt binnen 24 uur na aflevering van je simkaartpakket automatisch geactiveerd. Je hoeft hiervoor niets te doen. Wel is het raadzaam om af en toe je telefoon opnieuw op te starten om verbinding te laten maken met het netwerk.

 

Nieuw abonnement met nummerbehoud

Je simkaart wordt geactiveerd nadat je nummer overgezet is naar je Ben simkaart. Je krijgt van Ben een e-mail op welke dag je nummer overgezet wordt. Nummeroverzetting duurt ongeveer vier uur. Op de dag zelf krijg je ook een mail wanneer je simkaart actief is. Verder zal je ook een sms ontvangen dat het nummer daadwerkelijk is overgezet. Daarna hoef je je toestel alleen even te herstarten om verbinding te maken met het netwerk.

 

Contractverlenging

Heb je je contract verlengd? Dan heb je geen nieuwe simkaart nodig. Je blijft dus gewoon gebruik maken van je huidige simkaart.

 

Vervangende simkaart

Heb jezelf een vervangende simkaart besteld via de Ben klantenservice, Ik Ben of de Ben app. Bijvoorbeeld omdat je simkaart kwijt bent geraakt of omdat deze gestolen is, dan wordt de simkaart binnen drie werkdagen bij je door de brievenbus gegooid.

 

Bij de simkaart zit een brief. In deze brief geef ik uitleg hoe je zelf de simkaart kunt activeren.


0 reacties

Geen reactie

Reageer