ik heb een nieuwe simkaart gekregen nadat mijn oude gestolen was die heb ik toen geblokkeerd. Mijn nieuwe Simkaart doet het wel maar mijn telefoonnummer is niet geactiveerd. kunnen jullie mij helpen.
met vriendelijke groet,
Conor
ik heb een nieuwe simkaart gekregen nadat mijn oude gestolen was die heb ik toen geblokkeerd. Mijn nieuwe Simkaart doet het wel maar mijn telefoonnummer is niet geactiveerd. kunnen jullie mij helpen.
met vriendelijke groet,
Conor
Hi Conor, ik wil je graag verder helpen, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via jouw Ik-Ben omgeving. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen?
Hi! Ik heb jammer genoeg niks meer van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan een berichtje achter!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.