Beantwoord

Mobiele data werkt niet na verlenging abonnement

  • 9 July 2022
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Sinds gisteren is de verlenging van mijn abonnement ingegaan en sindsdien werkt mijn mobiele data niet meer. Ik gok dat er dus ergens aan jullie kant iets niet goed staat.

Alle standaard fix’ zoals handmatig instellen en opnieuw opstarten werken niet.

 

Help!?!?! Kan iemand dit voor mij fixen?

icon

Beste antwoord door Merve 12 July 2022, 12:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Josche1975! Wat leuk dat je er bent. Minder leuk dat je mobiele data niet werkt. Ik wil je graag verder helpen als het nog niet is opgelost. Zou je mij een privébericht met jouw 06-nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen?

Dit probleem heeft zichzelf spontaan opgelost, echter is er nu weer een ander probleem ontstaan. Of misschien was dat er ook wel meteen, dat heb ik niet helemaal meer goed voor de geest. Iig is het probleem er sinds de verlenging van mijn abonnement:
Alle telefoontjes die ik binnen krijg hebben ‘beller onbekend’.
Ik kom oude topics tegen van 7 maanden terug waarin de laatste post aangeeft dat er ‘iets’ opgelost zou moeten zijn waardoor het probleem verholpen zou moeten zijn.

Bij mij is het probleem dus ontstaan na de abonnementsverlenging op 8 juli.
Kunnen jullie dit verhelpen?

Reputatie 5
Badge +6

Oh wat fijn dat het is opgelost. Wel jammer dat er nu een andere probleem is ontstaan. Geen zorgen. Ik kan het voor je oplossen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de gegevens die ik hiervoor had gevraagd?

Reageer