Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk na activatie nieuwe simkaart

  • 17 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 430 keer bekeken

Hoi Ben, vandaag een nieuwe simkaart voor de mobiel van mijn zoon ontvangen en geactiveerd zoals de brief aangeeft toch blijf ik de melding krijgen 'niet aangemeld bij netwerk'. Ook na verschillende keren opnieuw opstarten. Graag hulp.

icon

Beste antwoord door Romy 21 oktober 2019, 08:31

Hi! dat is erg balen. Ik zie dat de sim nog geblokkeerd was, maar dat je dit inmiddels hebt opgelost met de klantenservice. Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik dat graag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi! dat is erg balen. Ik zie dat de sim nog geblokkeerd was, maar dat je dit inmiddels hebt opgelost met de klantenservice. Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik dat graag!

Kan je gelijk als je vandaag  je simkaart binnen is genruiken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Esmee! Ik zie dat het in jouw geval gaat om een nieuwe bestelling. Je hebt gekozen voor nummerbehoud hierdoor zal de simkaart niet meteen geactiveerd worden. Jouw nummer wordt op 22-11 overgezet naar Ben. Vanaf dan kun je ook genieten van het abonnement. 

Reageer