Skip to main content
Antwoord

Niet aangemeld bij netwerk na activatie nieuwe simkaart

  • October 17, 2019
  • 3 reacties
  • 760 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker

Hoi Ben, vandaag een nieuwe simkaart voor de mobiel van mijn zoon ontvangen en geactiveerd zoals de brief aangeeft toch blijf ik de melding krijgen 'niet aangemeld bij netwerk'. Ook na verschillende keren opnieuw opstarten. Graag hulp.

Beste antwoord door Romy

Hi! dat is erg balen. Ik zie dat de sim nog geblokkeerd was, maar dat je dit inmiddels hebt opgelost met de klantenservice. Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik dat graag!

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2019

Hi! dat is erg balen. Ik zie dat de sim nog geblokkeerd was, maar dat je dit inmiddels hebt opgelost met de klantenservice. Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik dat graag!


  • Ben nieuw
  • October 24, 2019

Kan je gelijk als je vandaag  je simkaart binnen is genruiken


Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 29, 2019

Hoi Esmee! Ik zie dat het in jouw geval gaat om een nieuwe bestelling. Je hebt gekozen voor nummerbehoud hierdoor zal de simkaart niet meteen geactiveerd worden. Jouw nummer wordt op 22-11 overgezet naar Ben. Vanaf dan kun je ook genieten van het abonnement.