Skip to main content

Nieuwe simkaart aanvragen

  • August 25, 2019
  • 6 reacties
  • 550 keer bekeken

Ik ben al ruim 15 jaar klant bij Ben en inmiddels eigenaar van een nieuwe telefoon. Helaas past mijn simkaart niet meer. Via de app zie ik dat ik als trouwe klant €10 moet betalen om er een te mogen ontvangen. Is dit de beloning van een lange Ben-relatie?

6 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • August 27, 2019
Hi Inge. Ik heb eerst jouw gebruikersnaam aangepast. Deze was in strijd met de huisregels. Ik zie dat je de simkaart inmiddels al hebt aangeschaft. Neem even contact met me op wanneer de factuur is verschenen dan zal ik het voor je vergoeden. Ik wens je een fijne dag!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • August 27, 2019
Hallo Romy,
Dankjewel voor je reactie! Ik kom bij je terug.
Mvg. Inge

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • August 29, 2019
Graag gedaan! Is goed. Voor nu een fijne dag!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • September 20, 2019
Hallo Romy,
Inmiddels heb ik de rekening ontvangen van de aanvraag van de simkaart. Zoals je hebt aangeven kom ik graag bij je terug om dit te vergoeden.
Mvg, Inge

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • September 23, 2019
Hi! Ik heb de simkaart voor je vergoed. Je zult dit bedrag terug zien op jouw volgende factuur. 🙂 Ik wens je een fijne dag toe.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • September 24, 2019
Super, dankjewel! Fijne dag.