Nieuwe simkaart aanvragen
Ik ben al ruim 15 jaar klant bij Ben en inmiddels eigenaar van een nieuwe telefoon. Helaas past mijn simkaart niet meer. Via de app zie ik dat ik als trouwe klant €10 moet betalen om er een te mogen ontvangen. Is dit de beloning van een lange Ben-relatie?
Hi Inge. Ik heb eerst jouw gebruikersnaam aangepast. Deze was in strijd met de huisregels. Ik zie dat je de simkaart inmiddels al hebt aangeschaft. Neem even contact met me op wanneer de factuur is verschenen dan zal ik het voor je vergoeden. Ik wens je een fijne dag!
Hallo Romy,
Dankjewel voor je reactie! Ik kom bij je terug.
Mvg. Inge
Dankjewel voor je reactie! Ik kom bij je terug.
Mvg. Inge
Hallo Romy,
Inmiddels heb ik de rekening ontvangen van de aanvraag van de simkaart. Zoals je hebt aangeven kom ik graag bij je terug om dit te vergoeden.
Mvg, Inge
Inmiddels heb ik de rekening ontvangen van de aanvraag van de simkaart. Zoals je hebt aangeven kom ik graag bij je terug om dit te vergoeden.
Mvg, Inge
Hi! Ik heb de simkaart voor je vergoed. Je zult dit bedrag terug zien op jouw volgende factuur. 🙂 Ik wens je een fijne dag toe.
Super, dankjewel! Fijne dag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.