Beantwoord

nieuwe simkaart activeren lukt niet.

  • 31 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 316 keer bekeken

Goedemiddag,
Ddonderdag mijn nieuwe telefoon binnen gekregen en daar moest een nano simkaart in dus een nieuwe besteld en gister binnen maar wat ik ook doe alle stappen gevolgd de nieuwe simkaart activeren lukt niet.
Wat kan of moet ik doen?
Groet Ilse.
icon

Beste antwoord door Merve 3 september 2019, 09:24

Hoi Ilse! Ik zie dat de simkaart actief is. Kun je het al gebruiken?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Ilse! Ik zie dat de simkaart actief is. Kun je het al gebruiken?
Hoi Ilse! Ik zie dat de simkaart actief is. Kun je het al gebruiken?

Hallo,
Iinmiddels is het gelukt.
STom van mij die andere was natuurlijk nog actief ivm het overzetten van de gegevens. Maar hij doet het. Dank je wel voor je reactie.
Reputatie 4
Badge +6
Fijn dat het is gelukt! Ik wens je een mooie dag toe.

Reageer