Skip to main content
Antwoord

nieuwe simkaart activeren lukt niet.

  • August 31, 2019
  • 3 reacties
  • 340 keer bekeken

Goedemiddag,
Ddonderdag mijn nieuwe telefoon binnen gekregen en daar moest een nano simkaart in dus een nieuwe besteld en gister binnen maar wat ik ook doe alle stappen gevolgd de nieuwe simkaart activeren lukt niet.
Wat kan of moet ik doen?
Groet Ilse.

Beste antwoord door Merve

Hoi Ilse! Ik zie dat de simkaart actief is. Kun je het al gebruiken?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 3, 2019
Hoi Ilse! Ik zie dat de simkaart actief is. Kun je het al gebruiken?

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • September 3, 2019
Hoi Ilse! Ik zie dat de simkaart actief is. Kun je het al gebruiken?

Hallo,
Iinmiddels is het gelukt.
STom van mij die andere was natuurlijk nog actief ivm het overzetten van de gegevens. Maar hij doet het. Dank je wel voor je reactie.

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • September 5, 2019
Fijn dat het is gelukt! Ik wens je een mooie dag toe.