Beantwoord

Nieuwe simkaart bestellen kan niet meer.

  • 15 november 2020
  • 1 reactie
  • 241 keer bekeken

Beste lezer,

Helaas heb ik mijn pincode meerdere keren fout ingevoerd…

Zelf heb ik op de ben site bekeken wat mijn puck code was, echter werkt de code niet meer.

Tevens mijn mobiel meerdere keren aan en uit gedaan, helaas zonder enig succes….

Nu heb ik een antwoord hierop terug gekregen dat ik een nieuwe simkaart moet bestellen, echter kan ik niet meer een vervangede simkaart bestellen….  en de redenen die worden gegeven zijn niet relevant voor mij.

Graag hoor ik hoe ik een nieuwe simkaart kan krijgen.

Mvg,

Luuk van Zuilen 

icon

Beste antwoord door Jolijn 16 november 2020, 08:46

Hoi @luuk_vanzuilen!

Ik zie dat je meerdere topics hebt geopend over jouw simkaart. Ik zal dit topic sluiten, zodat alle informatie via 1 topic blijft gaan! Ik hoor graag van je via dit topic.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 3
Badge +6

Hoi @luuk_vanzuilen!

Ik zie dat je meerdere topics hebt geopend over jouw simkaart. Ik zal dit topic sluiten, zodat alle informatie via 1 topic blijft gaan! Ik hoor graag van je via dit topic.