Skip to main content
Antwoord

Nieuwe simkaart geactiveerd maar geen service

  • June 11, 2021
  • 4 reacties
  • 346 keer bekeken

Vandaag is mijn nummer overgezet op de nieuwe simkaart van Ben, heb deze erin gedaan toen bij mijn oude simkaart geen bereik meer was, maar op de nieuwe heb ik ook geen bereik? Volgens de Ben website is de kaart wel geactiveerd. Moet ik gewoon afwachten of is er iets fout gegaan?

Beste antwoord door Jolijn

Hoi @aileenvdpas!

Ik heb je pas ook via een privébericht een reactie gestuurd, omdat ik zag dat je inmiddels via een ander kanaal bent geholpen. Ik zal daarom deze reactie als antwoord aangeven op je topic. Mocht je later nog vragen hebben, sta ik voor je klaar.

4 reacties

Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • June 14, 2021

Hoi @aileenvdpas!

Ik help je graag verder met je nieuwe abonnement, zodat we kunnen zien wat er aan de hand is. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Je kunt het privébericht sturen via dit profiel.

Ik hoor graag van je!


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • June 23, 2021

Hoi @aileenvdpas!

Ik heb je pas ook via een privébericht een reactie gestuurd, omdat ik zag dat je inmiddels via een ander kanaal bent geholpen. Ik zal daarom deze reactie als antwoord aangeven op je topic. Mocht je later nog vragen hebben, sta ik voor je klaar.


  • Ben nieuwsgierig
  • September 4, 2021

Goedendag,

Ik heb hetzelfde probleem. 
kan iemand mij hierbij helpen ?


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • September 6, 2021

Hoi @Sahmaran!

Natuurlijk helpen wij jou ook graag hier verder mee. Als je mij een priveberichtje stuurt naar het profiel via de link die ik in mijn berichtje naar Aileen had gestuurd, kan ik dit verder voor je nakijken!