Beantwoord

Nieuwe simkaart heeft geen service

  • 29 November 2023
  • 1 reactie
  • 138 keer bekeken

Ik ben laatst overgestapt van Odido naar Ben met nummerbehoud. Mijn nieuwe simkaart werkte eerst prima, maar dit was nog met het tijdelijke nummer dat ik heb gekregen terwijl het nummerbehoud werd afgehandeld. Nu heb ik dus helemaal geen service meer. Ik kan niet bellen, sms-en, of internetten. Ook zie ik het bericht “Sim niet geregistreerd voor spraak” wanneer ik mijn telefoon opstart. Volgens de Ik Ben app is mijn nummer wel succesvol overgezet. Ik heb al geprobeerd om de APN instellingen handmatig goed te zetten, maar dit heeft niet geholpen.

icon

Beste antwoord door Fatima 29 November 2023, 16:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @rhuybers  Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Ik neem aan dat jij jouw telefoon met de juiste Ben simkaart erin al hebt herstart en dat jij de APN instellingen ook goed gezet hebt. Omdat dit niet geholpen heeft wil ik jou vragen contact op te nemen via Messenger of via de chat op www.ben.nl/service/contact  Mocht je van iemand even een telefoon kunnen lenen mag jij ons ook bellen op het nummer 0900 0401405 om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Ik hoop snel van je te horen! 

Reageer