Skip to main content
Antwoord

nieuwe simkaart niet actief

  • May 2, 2021
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker

Hallo, ik heb mijn oude simkaart geblokkeerd na diefstal telefoon en meteen een nieuwe simkaart aangevraagd. De vervangende simkaart kan ik echter niet activeren omdat mijn huidige simkaart is geblokkeerd (deze is echter gestolen). Wat moet ik doen?

Beste antwoord door Jolijn

Hallo @Dion,

Helaas hebben we geen reactie meer gehad. Ik hoop dat je inmiddels via een ander kanaal verder bent geholpen. Ik zal daarom voor nu mijn reactie als antwoord aangeven. Mocht je later nog vragen hebben, staan we voor je klaar.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • May 5, 2021

Hoi @Dion! Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? 


Jolijn
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • June 14, 2021

Hallo @Dion,

Helaas hebben we geen reactie meer gehad. Ik hoop dat je inmiddels via een ander kanaal verder bent geholpen. Ik zal daarom voor nu mijn reactie als antwoord aangeven. Mocht je later nog vragen hebben, staan we voor je klaar.