Skip to main content

Heb zojuist ook contact gehad met de chat, maar werd daar, voor het opgelost was, ineens uitgegooid.

Ik heb vandaag mijn nieuwe iPhone ontvangen, wilde eSIm installeren, maar krijg een activeringsfoutmelding.

 

chatmedewerker gaf aan dat ze handmatig had geactiveerd, maar scannen QR code als ook handmatig invoeren QR code, geeft ook de foutmelding dat er niet geactiveerd kan worden.

omdat ik dacht dat het misschien kwam doordat het op mijn oude telefoon nog aan stond, daar verwijderd. Maar nee. En nu kan ik dus helemaal niets. Kan geen activerings sms meer ontvangen, fysieke simkaart is geblokkeerd nadat ik op mijn vorige telefoon op eSIm was over gestapt. 
 

ben nu behoorlijk onthand. Kan niet bellen of gebeld worden en ben dus volkomen onbereikbaar. Hoe krijg ik mijn telefoon weer verbonden met het Ben netwerk?

Het is inmiddels dankzij nieuw chatcontact opgelost.


Hoi @nancyo! Wat fijn om te lezen dat het via een chatgesprek is opgelost 💙. Ik wens je een fijn weekend!


Reageer