Skip to main content
Vraag

Nieuwe telefoon, maar krijg eSim niet geactiveerd

  • 23 september 2024
  • 2 reacties
  • 216 keer bekeken

Heb zojuist ook contact gehad met de chat, maar werd daar, voor het opgelost was, ineens uitgegooid.

Ik heb vandaag mijn nieuwe iPhone ontvangen, wilde eSIm installeren, maar krijg een activeringsfoutmelding.

 

chatmedewerker gaf aan dat ze handmatig had geactiveerd, maar scannen QR code als ook handmatig invoeren QR code, geeft ook de foutmelding dat er niet geactiveerd kan worden.

omdat ik dacht dat het misschien kwam doordat het op mijn oude telefoon nog aan stond, daar verwijderd. Maar nee. En nu kan ik dus helemaal niets. Kan geen activerings sms meer ontvangen, fysieke simkaart is geblokkeerd nadat ik op mijn vorige telefoon op eSIm was over gestapt. 
 

ben nu behoorlijk onthand. Kan niet bellen of gebeld worden en ben dus volkomen onbereikbaar. Hoe krijg ik mijn telefoon weer verbonden met het Ben netwerk?

  • Ben op dreef
  • 24 september 2024

Het is inmiddels dankzij nieuw chatcontact opgelost.


  • Moderator
  • 27 september 2024

Hoi @nancyo! Wat fijn om te lezen dat het via een chatgesprek is opgelost ðŸ’™. Ik wens je een fijn weekend!


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen