Beantwoord

No SIM

  • 18 februari 2019
  • 3 reacties
  • 230 keer bekeken

Vandaag Ben SIM geactiveerd en werkte eerst prima maar nu staat er plots "No SIM". Heb iPhone al tweemaal aan en uit gezet en blijft op "No SIM". Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen?
icon

Beste antwoord door Jill 19 februari 2019, 09:54

Hi Patrick,

Dat klinkt niet goed. Er kunnen twee dingen aan de hand zijn. Het slot van de simkaart in de telefoon kan kapot zijn, of de simkaart kan kapot zijn. Om hier achter te komen, zou ik je graag willen vragen om de simkaart in een ander toestel te plaatsen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Patrick,

Dat klinkt niet goed. Er kunnen twee dingen aan de hand zijn. Het slot van de simkaart in de telefoon kan kapot zijn, of de simkaart kan kapot zijn. Om hier achter te komen, zou ik je graag willen vragen om de simkaart in een ander toestel te plaatsen.
Na het even uithalen en weer opnieuw plaatsen van de sim kaart werkte het weer. Waarschijnlijk een slecht contact, en gelukkig dus niet de sim kaart zelf of het slot die kapot zijn.
Reputatie 5
Badge +6
Fijn om te horen dat alles weer werkt! Ik wens je een fijne dag toe.

Reageer