Skip to main content
Beantwoord

No SIM

  • 18 februari 2019
  • 3 reacties
  • 303 keer bekeken

Vandaag Ben SIM geactiveerd en werkte eerst prima maar nu staat er plots "No SIM". Heb iPhone al tweemaal aan en uit gezet en blijft op "No SIM". Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen?

Beste antwoord door Jill

Hi Patrick,

Dat klinkt niet goed. Er kunnen twee dingen aan de hand zijn. Het slot van de simkaart in de telefoon kan kapot zijn, of de simkaart kan kapot zijn. Om hier achter te komen, zou ik je graag willen vragen om de simkaart in een ander toestel te plaatsen.
Bekijk origineel

Jill
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-moderator
  • 19 februari 2019
Hi Patrick,

Dat klinkt niet goed. Er kunnen twee dingen aan de hand zijn. Het slot van de simkaart in de telefoon kan kapot zijn, of de simkaart kan kapot zijn. Om hier achter te komen, zou ik je graag willen vragen om de simkaart in een ander toestel te plaatsen.

Na het even uithalen en weer opnieuw plaatsen van de sim kaart werkte het weer. Waarschijnlijk een slecht contact, en gelukkig dus niet de sim kaart zelf of het slot die kapot zijn.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 20 februari 2019
Fijn om te horen dat alles weer werkt! Ik wens je een fijne dag toe.

Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen