Skip to main content

Hi Ben,

Vandaag gaat mijn abonnement over naar Ben. Alles is heel duidelijk, alleen zou ik zodra ik geen bereik heb een nieuwe simkaart in mijn telefoon moeten stoppen. Deze heb ik niet ontvangen. Kun jij mij helpen met een goede oplossing?

Groetjes,

Amber

Hi @AmberWitkamp, bedankt voor het openen van dit topic.

Wat onhandig dat je geen simkaart van Ben hebt mogen ontvangen toen je de bestelling plaatste enkele weken geleden.
Excuses voor het ongemak. Controleer even in je account of je adresgegevens correct zijn en ik stuur je alvast een vervangende simkaart toe welke je in je IkBen omgeivng kunt activeren. 


Hi Shaira,

Mijn adres gegevens kloppen, dus ik ontvang de simkaart graag.

Dank je wel voor je hulp!

Groetjes,

Amber


Graag gedaan @AmberWitkamp. Je ontvangt deze binnen 5 werkdagen thuis van ons.


Reageer