Beantwoord

Ongeldige simkaart

  • 26 March 2019
  • 10 reacties
  • 1057 keer bekeken

Hallo ben, mijn telefoon geeft aan dat mijn simkaart ongeldig is. Ik heb een andere simkaart in mijn telefoon geprobeerd en dat werkte wel, maar mijn simkaart in een andere telefoon ook niet. Ik heb hier meerdere reacties over gelezen, zou ik ook een nieuwe simkaart opgestuurd kunnen krijgen?
icon

Beste antwoord door ShawnDHammond 26 March 2019, 12:23

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Jasmijn. Wat vervelend! Wat voor soort foutmelding krijg je?
Reputatie 1
Badge
Hey jasmijn,

Ik heb wellicht een paar stappen voor deze situatie.

  • Check via de app of iets vreemd of je iets opvalt is
  • Check via de app of de website, wellicht moet je het opnieuw activeren (geblokkeerd)
  • Bel naar ben (de geweldige werknemers daar hebben een team die dit soort problemen wellicht telefonisch op kunnen lossen)
Ik hoop dat je hier wat aan heb 😄
P.S. Mijn stappen zijn chronologisch 😁

groet,

Shawn
er staat links bovenin ongeldige simkaart, en als ik hem
opnieuw aan en uit zet om de simkaart in te kunnen vullen krijg ik ‘fout met sim’ als melding
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor je informatie. Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Ik ga even met je meekijken. Kan je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen?
Het lukt niet je een privé bericht te sturen, er staat dat jij alleen kan ontvangen van mensen die je volgt..
Reputatie 5
Badge +9
Hi Jasmijn. Dat klopt, maar wanneer je op "Privé bericht" drukt kom je uit bij het Ben account. Daar kan het wel.
Gedaan!
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt! Ik heb jouw privé bericht beantwoord. 🙂

Hallo Ben,

Ik heb hetzelfe probleem als hierboven beschreven. Ik werd vanochtend wakker en mijn simkaart gaf ineens deze melding. Toen ik ging slapen deed de simkaart het gewoon nog. De

simkaart doet het ook niet in een ander toestel en ik kan nu niet bellen of gebeld worden. Kunnen jullie mij helpen?

Groet Margot

Reputatie 5
Badge +9

Hi Margot, pff wat onhandig! Ik zie dat er inmiddels een simkaart is aangevraagd. Ik hoop dat dit het probleem zal oplossen!

Reageer