Beste antwoord door ShawnDHammond
Bekijk origineelOngeldige simkaart
Hallo ben, mijn telefoon geeft aan dat mijn simkaart ongeldig is. Ik heb een andere simkaart in mijn telefoon geprobeerd en dat werkte wel, maar mijn simkaart in een andere telefoon ook niet. Ik heb hier meerdere reacties over gelezen, zou ik ook een nieuwe simkaart opgestuurd kunnen krijgen?
Hey jasmijn,
Ik heb wellicht een paar stappen voor deze situatie.
P.S. Mijn stappen zijn chronologisch 😁
groet,
Shawn
Ik heb wellicht een paar stappen voor deze situatie.
- Check via de app of iets vreemd of je iets opvalt is
- Check via de app of de website, wellicht moet je het opnieuw activeren (geblokkeerd)
- Bel naar ben (de geweldige werknemers daar hebben een team die dit soort problemen wellicht telefonisch op kunnen lossen)
P.S. Mijn stappen zijn chronologisch 😁
groet,
Shawn
er staat links bovenin ongeldige simkaart, en als ik hem
opnieuw aan en uit zet om de simkaart in te kunnen vullen krijg ik ‘fout met sim’ als melding
opnieuw aan en uit zet om de simkaart in te kunnen vullen krijg ik ‘fout met sim’ als melding
Bedankt voor je informatie. Dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Ik ga even met je meekijken. Kan je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen?
Het lukt niet je een privé bericht te sturen, er staat dat jij alleen kan ontvangen van mensen die je volgt..
Hi Jasmijn. Dat klopt, maar wanneer je op "Privé bericht" drukt kom je uit bij het Ben account. Daar kan het wel.
Gedaan!
Hallo Ben,
Ik heb hetzelfe probleem als hierboven beschreven. Ik werd vanochtend wakker en mijn simkaart gaf ineens deze melding. Toen ik ging slapen deed de simkaart het gewoon nog. De
simkaart doet het ook niet in een ander toestel en ik kan nu niet bellen of gebeld worden. Kunnen jullie mij helpen?
Groet Margot
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Log in met je Ben account Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.