Sinds afgelopen woensdag heb ik een nieuwe telefoon en deze hd ik in het buitenlnd gekocht. De verkoper volgde samen met mij de stappen om de nieuwe eSIM te activeren. Helaas is dit niet gelukt. Gisterochtend vroeg ben ik weer terug in Nederland en ik zie provider Ben niet op mijn scherm. Ik heb alleen een belbundel en kan de klantenservice niet bellen. De tweestapsverificatie stuurt ook een code naar mijn telefoonnummer, maar ja, ik kan geen telefoontje ontvangen, niet bellen en ook geen smsjes ontvangen, want mijn oude simkaart is geblokkeerd sinds de poging om de eSIM te activeren. Ik ben ten einde raad, want morgen moet ik werken en heb ik mijn telefoon(nummer) nodig. Hoe kan ik dit laten oplossen?
Antwoord
Oude simkaart werkt niet meer en de eSIM ook niet
Beste antwoord door Ka-Man Ng
Via een andere telefoon heb ik Ben klantenservice kunnen bereiken en de eSim kunnen laten activeren. Het probleem is hiermee opgelost. Was een fijne en vlotte service, bedankt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.