Skip to main content
Antwoord

Oude simkaart werkt niet meer en de eSIM ook niet

• November 24, 2025
  • 2 reacties
  • 17 keer bekeken

Sinds afgelopen woensdag heb ik een nieuwe telefoon en deze hd ik in het buitenlnd gekocht. De verkoper volgde samen met mij de stappen om de nieuwe eSIM te activeren. Helaas is dit niet gelukt. Gisterochtend vroeg ben ik weer terug in Nederland en ik zie provider Ben niet op mijn scherm. Ik heb alleen een belbundel en kan de klantenservice niet bellen. De tweestapsverificatie stuurt ook een code naar mijn telefoonnummer, maar ja, ik kan geen telefoontje ontvangen, niet bellen en ook geen smsjes ontvangen, want mijn oude simkaart is geblokkeerd sinds de poging om de eSIM te activeren. Ik ben ten einde raad, want morgen moet ik werken en heb ik mijn telefoon(nummer) nodig. Hoe kan ik dit laten oplossen?

Beste antwoord door Ka-Man Ng

Via een andere telefoon heb ik Ben klantenservice kunnen bereiken en de eSim kunnen laten activeren. Het probleem is hiermee opgelost. Was een fijne en vlotte service, bedankt.

2 reacties

• Auteur
  • Ben op dreef
  • Antwoord
  • November 24, 2025

Via een andere telefoon heb ik Ben klantenservice kunnen bereiken en de eSim kunnen laten activeren. Het probleem is hiermee opgelost. Was een fijne en vlotte service, bedankt.

Donavan
Moderator
  • Moderator
  • November 26, 2025

Hallo ​@Ka-Man Ng 

Goed dat je via een andere telefoon contact hebt opgenomen met mijn klantenservice, dat was een slimme en flexibele oplossing!

Fijn om te horen dat het probleem snel is opgelost en je eSIM nu actief is.

Voor de toekomst: in dit soort situaties kun je altijd bellen vanaf een ander toestel, chatten via Facebook of website, of mailen via het contactformulier met mijn klantenservice. Zo zorgen we dat je ook zonder actieve simkaart geholpen kunt worden.

Groet,

Ben | Donavan