Beantwoord

Per ongeluk vervangende simkaart besteld

  • 30 december 2018
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 1 reactie
Beste,

ik kreeg zonet een mail met daarin informatie over mijn nieuwe vervangende simkaart. Echter, ik heb naar mijn weten geen nieuwe simkaart besteld. Wél heb ik voor iemand anders in de Ik Ben app naar informatie gezocht over het bestellen van een vervangende kaart. Misschien dat daar iets fout is gegaan?
Zou deze bestelde simkaart zo snel mogelijk geanulleerd kunnen worden? Bedankt!

Met vriendelijke groet,
TC
icon

Beste antwoord door Romy 31 december 2018, 13:16

Hi! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice om jouw bestelling te laten annuleren. Kan ik misschien nog iets anders voor je doen? Ik wens je in ieder geval een fijne jaarwisseling toe!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice om jouw bestelling te laten annuleren. Kan ik misschien nog iets anders voor je doen? Ik wens je in ieder geval een fijne jaarwisseling toe!
Mijn probleem is inmiddels perfect opgelost. Bedankt!
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan namens mijn collega! 🙂 Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Reageer