Skip to main content
Antwoord

Per ongeluk vervangende simkaart besteld

  • December 30, 2018
  • 3 reacties
  • 134 keer bekeken

  • Ben op dreef
Beste,

ik kreeg zonet een mail met daarin informatie over mijn nieuwe vervangende simkaart. Echter, ik heb naar mijn weten geen nieuwe simkaart besteld. Wél heb ik voor iemand anders in de Ik Ben app naar informatie gezocht over het bestellen van een vervangende kaart. Misschien dat daar iets fout is gegaan?
Zou deze bestelde simkaart zo snel mogelijk geanulleerd kunnen worden? Bedankt!

Met vriendelijke groet,
TC

Beste antwoord door Romy

Hi! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice om jouw bestelling te laten annuleren. Kan ik misschien nog iets anders voor je doen? Ik wens je in ieder geval een fijne jaarwisseling toe!

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • December 31, 2018
Hi! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice om jouw bestelling te laten annuleren. Kan ik misschien nog iets anders voor je doen? Ik wens je in ieder geval een fijne jaarwisseling toe!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • December 31, 2018
Mijn probleem is inmiddels perfect opgelost. Bedankt!

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • December 31, 2018
Graag gedaan namens mijn collega! 🙂 Fijn om te horen dat je tevreden bent.