Mijn telefoon is uit zichzelf vergrendeld met de pincode. Deze wist ik hiervoor altijd, nu ben ik hem vergeten. Daarom kan ik niet op mijn telefoon. Iemand anders in huis heeft de kaart met de code daarop weg gegooid, dus deze kan ik nergens terug vinden behalve de Ik Ben omgeving. Als ik op de Ik Ben omgeving wil inloggen, is er nu opeens 2 factor authenticatie met een code via SMS. Dit kan ik natuurlijk niet doen als ik geen toegang heb tot mijn telefoonnummer! Ik kan me niet herinneren ooit 2FA ingesteld te hebben. Ik vind dit erg onnozel, er zou op zijn minst een optie moeten zijn om een code via mail te ontvangen.
Als ik mijn pin zou willen veranderen, heb ik ook de Ik Ben omgeving nodig. Maar als je hier niet in kan zonder toegang tot je telefoonnummer dan kun je niets. Vaak zou je ook je pin willen veranderen als je je pin bent vergeten.
Wat kun je nu in godsnaam doen.
Bladzijde 1 / 1
Inmiddels de klantenservice kunnen bellen via de telefoon van iemand anders. Het is opgelost
Goedemiddag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.