Skip to main content

Ik heb mijn telefoon uitgezet maar weet mijn simcode niet meer. Nu kan ik niet inloggen in mijn ben omdat ik via een SMS een verificatiecode krijg. Wat dus HEEL ONHANDIG is!!!!!!

Dit is na 18.00 gebeurd, dus das lekker als je dan geen klantenservice meer kunt bereiken. Lekker bezig BEN!!

Dis is dus een goede reden om bij BEN weg te gaan, hoe is het mogelijk dat je bij sim code vergeten en je deze code wil opzoeken in de BEN omgeving, een SMS code krijgt 😡🤬 ...HOE dan BEN…..gewoon een ouderwetse Email …..
BEN er klaar mee!

Goedemiddag ​@Arjan van Eijk  Hartelijk dank voor het openen van dit topic. Je kan de PIN en PUK ook vinden op het kaartje waar jij jouw simkaart uit hebt gehaald. Heel misschien heb jij het kaartje nog ergens liggen. Sorry dat jij op deze manier even niet verder komt, ik begrijp de frustratie ook heel goed hoor. Mag ik via een privebericht jouw naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum?  Dan zorg ik ervoor dat jij snel wer jouw PIN/PUk hebt om de simkaart te ontgrendelen. Bedankt alvast! 😊

Zou je kunnen reageren aub

Sorry voor de late reactie. Je hebt een bericht terug ontvangen ​@donn05333 

Reageer