Skip to main content

Beste lezer,

Helaas heb ik mijn pincode meerdere keren fout ingevoerd…

Zelf heb ik op de ben site bekeken wat mijn puck code was, echter werkt de code niet meer.

Tevens mijn mobiel meerdere keren aan en uit gedaan, helaas zonder enig succes….

 

Graag Zou ik een nieuwe puck code ontvangen.

 

Hoor graag van u.

 

Mvg,

 

Luuk van Zuilen 

Wanneer je pukcode niet meer werkt dan kun je niet een nieuwe pukcode ontvangen voor de simkaart. Een vervangende simkaart bestellen is dan de oplossing. 


Dank je wel voor de reactie.

 

 

 

 


Goedemorgen @luuk_vanzuilen!

Ik zie dat je meerdere topics hebt geopend over de pukcode en jouw simkaart. Ik zal het andere topic sluiten, zodat alle informatie via 1 topic blijft lopen. Ik kijk graag met je mee naar je gegevens om te zien wat er aan de hand is waardoor je geen simkaart kunt bestellen. Zou je hiervoor een privébericht kunnen sturen via dit profiel met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Ik hoor graag van je!


Hi Jolijn,

Dank voor je reactie.

 

Kan het kloppen dat je mijn prive bericht hebt ontvangen?

 

Hoor het graag van je!

 

Mvg,

 

Luuk van Zuilen 


Goedemiddag Luuk. Bedankt voor jouw bericht. Ik heb hem ontvangen en beantwoord. 


Hoi @luuk_vanzuilen!

Inmiddels heb ik je via een privébericht verder geholpen met de gegevens die je nodig hebt. Ik zal daarom dit bericht als antwoord aangeven op je topic. Mocht je nog andere vragen hebben, weet je ons te vinden!


Reageer