Hallo, ik heb al sinds een paar dagen een puk-code nodig (heel ongelukkig met tijden van klantenservice). Ik kan niet inloggen aangezien 2FA op ons geforceerd is en je dan je telefoon nodig hebt om in te loggen op het web. Nu kan je dus zelf niet regelen dat je je SIM weer kan ontgrendelen. Als je naar de klantenservice gaat, heb je dus alleen facebook en X, waarvan het account van X opgeschort is. Aangezien ik in Japan was kon ik geen Facebook account aanmaken. In een Facebook gesprek met het account van mijn vrouw, die ook een Ben abonnement heeft die betaald wordt vanuit dezelfde bankrekening kreeg ik te horen dat ik moest bellen!? Vanuit Japan bellen is enorm duur dus maar gewacht tot ik thuis was (vandaag is het zaterdag) en nu blijkt dat die service alleen in de kantooruren van ma t/m vrij bereikbaar is... Zucht. Wordt dit forum wel bemant in het weekend?
Inmiddels gebeld met 0800 2462468 en heb de puk code gekregen.
Alle vragen die ik kreeg om te verifiëren wie ik was had ik ook kunnen beantwoorden via het Facebook account van mijn vrouw. Waarom moet er persé gebeld worden? Ook mijn stem of de stem van mijn vrouw had via messenger gehoord kunnen worden...
Goedemiddag
Zeker fijn dat ik de PUK code heb gekregen, maar mijn vraag was nu daarom ook geworden: waarom moet er gebeld worden terwijl het ook met Facebook messenger had gekund? In Japan is het enorm duur om te bellen zeker als je dat afzet tov de abonnementskosten.
Hi
Zie eerste post, dat kon dus niet. Ik ben de contracthouder. Ben was via X onbereikbaar (nog steeds!) en ik kon geen account aanmaken in Japan met mijn Nederlandse emailadres. En via het Facebook account van mijn vrouw kreeg ik wel contact maar moest ik bellen...
Ik kijk graag met jou mee
1) @Bencare op X werkt nog steeds niet
2) er moet gebeld worden volgens die medewerker, terwijl prima dezelfde gegevens nagevraagd hadden kunnen worden via het Facebook account van mijn vrouw
Goedemiddag
Dat is percussie de reden dat ik dit aankaart:
1) laat helpdesk medewerkers niet zeggen dat het vanwege de Nederlandse AVG wetgeving is, Ben heeft zelf de procedure bedacht.
2) overweeg de procedure aan te passen, zodat het niet nodig is om een heel duur telefoongesprek vanuit het buitenland te moeten voeren terwijl er wel alternatieven zijn.
Wij zullen de privacy wet blijven handhaven, daar komt geen verandering in. Wij doen dit juist om onze klanten te beschermen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.