Skip to main content
Antwoord

PUK code eSIM anders dan originele SIM

• November 4, 2025
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

• Ben een ijsbreker

Edit: Probleem is opgelost, ik heb wat hulp van een buurvrouw de klantenservice kunnen bellen, en die hebben mij een nieuwe eSIM gegeven, en verteld dat de eSIM van Ben geen optie heeft voor een pincode, dus dat deze niet beveiligd kan worden, en ik weer terugmoet naar de fysieke simkaart zou ik dat wel willen. 

Origineel bericht:
Ik heb een eSIM aangevraagd en geactiveerd, en dit heeft mijn originele fysieke SIM-kaart gedeactiveerd. Nu vraagt mijn telefoon om een PUK-code voor de eSIM, maar wanneer ik de PUK-code van de originele SIM-kaart invoer, wordt deze niet geaccepteerd. Als ik vervolgens een PUK-code aanvraag via de website, krijg ik weer dezelfde (foute) PUK-code. Ik kan nu niemand bellen, dus ook de klantenservice niet, en ben niet bereikbaar. De chat-bot vertelt mij dat ik maar de klantenservice moet bellen dus daar heb ik ook niks aan. Ik heb het contactformulier ingevuld, maar daarbij wordt gezegd dat ik reactie krijg “binnen 3 werkdagen”. Dat is al lang, maar we weten allemaal dat dat waarschijnlijk 2 weken wordt, dus doe ik hier ook nog maar een topic, wie weet trekt het wat meer aandacht. Bvd. 

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@p2dr,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat je reeds hulp hebt gekregen en hebt laten weten.

Mocht je vragen hebben of tegen wat aan zitten, verneem ik graag van je.😊

Lieve groeten,

Steyanie

1 reactie

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 5, 2025

Hoi ​@p2dr,

Bedankt voor je bericht.

Fijn dat je reeds hulp hebt gekregen en hebt laten weten.

Mocht je vragen hebben of tegen wat aan zitten, verneem ik graag van je.😊

Lieve groeten,

Steyanie