Skip to main content

Hallo, ik heb al sinds gisteren 6 uur een puk-code nodig (heel ongelukkig met tijden van klantenservice). Ik kan niet inloggen aangezien 2FA op ons geforceerd is en je dan je telefoon nodig hebt om in te loggen op het web. Nu kan je dus zelf niet regelen dat je je SIM weer kan ontgrendelen. Als je naar de klantenservice gaat, heb je dus alleen facebook en X, waarvan het account van X opgeschort is.

Dan mijn vraag:

Het is al een uur sinds de klantenservice bereikbaar zou moeten zijn op facebook, maar er is geen antwoord (nog).

Zijn ze vandaag aan het werk, of moet ik tot dinsdag wachten aangezien maandag een officiele vrije dag is?

Is er niet een moderator hier die ik snel een berichtje kan sturen die mij verder kan helpen?

Bvd

Ik heb ondertussen een reactie gehad via facebook; ze zijn dus bezig.

Ondertussen is het probleem opgelost

/close

Hoi ​@IkBenPaul  Ontzettend fijn dat het inmiddels gelukt is via Facebook Messenger www.ben.nl/service/contact

Beste Ben, 

Ik heb hetzelfde probleem. Door de 2stapsverificatie kan ik niet bij mijn pukcode, omdat ik niet kan inloggen. Ik kan niet wachten tot de klantenservice morgen open is. Ik kan niet bij Messenger en ik zit niet op X.

Kunnen jullie mij helpen?

Groeten Trezo

Goedemiddag ​@Trezo Ik help jou graag verder. Mag ik via een privebericht jouw naam, postcode en huisnummer, telefoonnummer en geboortedatum?  Bedankt alvast! 😊

Reageer