Ik heb via MijnBen account geprobeerd mijn pukcode te achterhalen, want die heb ik nodig.
Het laadt maar er komt niks. Het beeld blijft wit ik heb het ook via een andere telefoon geprobeerd, maar het blijft wit.
Wat moet ik nu doen? Ik heb die pukcode echt nodig
Groetjes Merel
Het laadt maar er komt niks. Het beeld blijft wit ik heb het ook via een andere telefoon geprobeerd, maar het blijft wit.
Wat moet ik nu doen? Ik heb die pukcode echt nodig
Groetjes Merel
Bladzijde 1 / 1
Hi Merel, dat is niet handig zeg! Ik heb voor je gekeken en geprobeerd te pukcode op te vragen, maar ik heb helaas te maken met het zelfde probleem. Ik heb het doorgezet naar desbetreffende afdeling. Zij zullen het zo snel mogelijk voor je oplossen.
Hey Jill,
Hoelang denk je ongeveer dat het gaat duren voordat het probleem wordt opgelost?
Over een paar dagen start mijn nieuwe abbonement, maar daar heb ik dan niks aan als ik mijn sim niet kan vergrendelen
Groetjes Merel
Hoelang denk je ongeveer dat het gaat duren voordat het probleem wordt opgelost?
Over een paar dagen start mijn nieuwe abbonement, maar daar heb ik dan niks aan als ik mijn sim niet kan vergrendelen
Groetjes Merel
Begrijpelijke vraag 🙂 Houd rekening met 1 tot 5 werkdag(en).
Ik heb inmiddels een update Merel! Jouw pin- en pukcode zijn weer zichtbaar op je Ik Ben pagina.
Zou graag ook mijn pukcode willen hebben kunt u mij helpen aub
Hoi
heb jou bericht verstuurd met daarin mijn klant 1.5
Hi Rene! Ik zie geen privé bericht terug. Heb je wel op de link geklikt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.