Pukcode SIM werkt niet

  • 19 July 2023
  • 8 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik voer de correcte pukcode in, vervolgens wordt gevraagd om een nieuwe simcode te maken. Ik voer 2x een nieuwe pincode in. Vervolgens de melding

Als u nog x keer een onjuiste pukcode invoert wordt sim vergrendeld

Wie weet raad?

Fatima 9 maanden geleden

Goedemorgen @flipdegraaf  Ontzettend jammer om te lezen dat de simkaart ook in een andere telefoon niet wil ontgrendelen. Ik ga kijken wat er precies aan de hand is met jouw simkaart. Kan jij mij via een privebericht jouw telefoonnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum en het simkaartnummer ( ICCID ) sturen? Hartelijk dank alvast! 😊

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @flipdegraaf, goed dat je hier om raad vraagt!
Vaak helpt het om de simkaart in een ander toestel te ontgrendelen met de pukcode.

Zodra je de nieuwe pincode succesvol hebt ingesteld kun je de simkaart weer in de eigen telefoon gebruiken. 

Laat je even weten of het gelukt is? 

Hoi,
Ik had het geprobeerd in een andere telefoon en met hetzelfde resultaat.
Inmiddels heb ik nog maar 5 pogingen over, dus het begint redelijk dringend te worden.

Met vriendelijk groet,
Flip de Graaf

@Shaira : zie mijn opmerking hierboven

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @flipdegraaf  Ontzettend jammer om te lezen dat de simkaart ook in een andere telefoon niet wil ontgrendelen. Ik ga kijken wat er precies aan de hand is met jouw simkaart. Kan jij mij via een privebericht jouw telefoonnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum en het simkaartnummer ( ICCID ) sturen? Hartelijk dank alvast! 😊

Goedemorgen,

ik heb het privé bericht verstuurd.

Ik hoop wel dat er vaker dan 1 keer per dag naar de berichten wordt gekeken want heb inmiddels al 2 dagen geen gebruik kunnen maken van de telefoon.

met vriendelijke groet

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @flipdegraaf  Bedankt voor jouw gegevens Flip! Op de community is het eigenlijk de bedoeling dat klanten elkaar helpen, hierdoor zijn wij maar een paar uur per dag aanwezig sorry. Mocht je echt direct geholpen willen worden dat is het handiger om met ons te chatten via www.ben.nl/service/contact of ons te berichten via Messenger en/of Twitter. Bellen naar 0900 0401405 mag ook natuurlijk. Ik heb jou net een priveberichtje gestuurd omdat ik het simkaartnummer nodig heb ter controle, heb je deze ontvangen? 

@Fatima  Ik heb je vraag beantwoord

Reputatie 4
Badge +1

Dankjewel @flipdegraaf   Ik heb jou een privebericht gestuurd. 

Reageer