Beste vanmorgen kreeg mijn vriend een email dat zijn simkaart uit bescherming /veiligheids redenen is geblokkeerd ivm fraude.
Hij moet ook op zondag gewoon werken en is nu dus onbereikbaar vertrokken.
Uitermate vervelend dat zoiets gewoon gedaan word zonder overleg waarschuwing.
Klantenservice is ook niet bereikbaar vandaag en we zijn afhankelijk van de communicatie via fb messenger, die bereikbaar zou moeten zijn tussen 10 en 16u vandaag inmiddels bijna half 11 maar nog geen reactie ontvangen.
Het mail adres dat in de mail stond heb ik ook beantwoord daarop krijg ik de reactie dat er geprobeerd zal worden binnen 5 werkdagen contact op te nemen!
Erg benieuwd naar de reden en oplossing hiervoor. Nooit zoiets met een provider mee gemaakt!
Het feit dat jullie het hele weekend telefonisch onbereikbaar zijn vind ik zeker een aandachtspuntje en zou ik graag in de toekomst zien veranderen aangezien we net allebei een 2jarig contract bij jullie hebben afgesloten.
Gr
Beste antwoord door Romy
Goedemorgen en bedankt voor jouw bericht. Ik kan me jouw frustratie inderdaad goed voorstellen. Onze klantenservice is in het weekend enkel te bereiken via de non-voice kanalen, de telefonische klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, en hier zal ook de komende tijd geen verandering inkomen. Echter hanteren wij voor de sociale kanalen een reactietijd van één uur. Ik ga er vanuit dat je inmiddels al een reactie hebt mogen vernomen.
Mocht dit niet het geval zijn wil ik je vragen jouw vriend zelf contact op te laten nemen, dan kan ik met hem mee kijken. Sorry voor dit ongemak.