Goedemorgen en bedankt voor jouw bericht. Ik kan me jouw frustratie inderdaad goed voorstellen. Onze klantenservice is in het weekend enkel te bereiken via de non-voice kanalen, de telefonische klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, en hier zal ook de komende tijd geen verandering inkomen. Echter hanteren wij voor de sociale kanalen een reactietijd van één uur. Ik ga er vanuit dat je inmiddels al een reactie hebt mogen vernomen.
Mocht dit niet het geval zijn wil ik je vragen jouw vriend zelf contact op te laten nemen, dan kan ik met hem mee kijken. Sorry voor dit ongemak.
Hoi romy,
Ja wij hebben inmiddels reactie ontvangen.
Telefonisch, via Facebook, via Twitter. 3 x hetzelfde antwoord.
Ze kunnen niks voor ons betekenen of inzien. We moeten afwachten tot er reactie op de mail komt, die zeggen doodleuk dat er zal worden geprobeerd binnen 5 werkdagen te reageren!
Zonder waarschuwing zonder uitleg zomaar iemands nummer blokkeren, mag zoiets eigenlijk wel? En vervolgens zo'n bar slechte service als je met man en macht probeert te achterhalen wat er überhaupt precies aan de hand is!
Als ik dit had geweten had ik nooit voor ben gekozen. Altijd zeer tevreden met tmobile en Hollandsnieuwe geweest. Vanwege de lage tarieven naar jullie overgestapt, hadden we maar 2 x na gedacht waarom 't zo goedkoop is. Er zijn amper opgeleide, behulpzame en begripvolle medewerkers aanwezig als je ergens mee zit, dankzij jullie nota bene!
Zeeeeeer ontevreden met ben.
Bedankt voor jouw reactie. Ik zou je graag verder willen helpen en de informatie verstrekken waar je naar vraagt. Voor nu kan ik sowieso niets zonder gegevens, en inderdaad een fraude case gaat altijd via een speciaal team waar mijn collega's niks over kunnen en mogen zeggen. Dat heeft overigens niets te maken met een gebrek aan opleiding, eerder met het correct uitvoeren van de werkzaamheden. Mijn collega's en ik kunnen ons echter wel voorstellen dat dit voor jouw vriend en daarmee ook voor jou geen fijne situatie is.
Ik ga er dan ook vanuit dat mijn collega's van de fruade afdeling binnen de 3-5 werkdagen contact met je opnemen voor de verdere afhandeling van dit probleem. Nogmaals sorry voor dit ongemak, ik had je graag verder geholpen.