Hoi @jannie99!
Bedankt voor je bericht. Natuurlijk help ik je graag verder met je bestelling. Ik zal de bezorging even voor je nakijken. Zou je mij hiervoor via een privébericht in dit profiel je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan duik ik hier verder in.
Dank je wel voor het sturen van een privébericht, @jannie99! Ik heb zojuist een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Je krijgt hier zo ook een bevestiging van via de e-mail! Deze krijg je binnen enkele werkdagen thuis en hoef je dan alleen te activeren om hem te gaan gebruiken. Daarnaast zal ik 1 week aan bundelkosten voor je vergoeden voor dit ongemak. Deze vergoeding zal je in december terug zien op je factuur.
Mocht je nog andere vragen hebben over je nieuwe abonnement, sta ik voor je klaar!
Dank je wel voor het sturen van een privébericht, @jannie99! Ik heb zojuist een nieuwe simkaart voor je aangevraagd. Je krijgt hier zo ook een bevestiging van via de e-mail! Deze krijg je binnen enkele werkdagen thuis en hoef je dan alleen te activeren om hem te gaan gebruiken. Daarnaast zal ik 1 week aan bundelkosten voor je vergoeden voor dit ongemak. Deze vergoeding zal je in december terug zien op je factuur.
Mocht je nog andere vragen hebben over je nieuwe abonnement, sta ik voor je klaar!
Netjes, opgelost