Hi Ruud! Goed dat je hier contact over opneemt. Je hoeft jouw telefoonnummer niet te vermelden. Wanneer je ingelogd bent met jouw Ik-Ben account kan ik al bij de gegevens. Daarnaast is dit een openbare website. Hierom heb ik jouw persoonsgegevens verwijderd. Ik zie dat je inmiddels al een simkaart hebt besteld. Is hiermee alles geregeld of heb je nog vragen voor mij?
Jammer alleen dat BEN mij de kaart niet kosteloos toestuurt. Ondanks dat ik 4 abonnementen in mijn gezin bij jullie heb lopen en hetgeen gebeurt is met de kaart echt onwetendheid van de kids is geweest.
Hi Ruud. Ja, dat kan ik me voorstellen. Kun je contact met me opnemen zodra de factuur is verschenen met de simkaart kosten? Dan kijk ik even wat ik voor je kan betekenen! Voor nu een fijn weekend
Hi Romy,
Heeft even geduurd, maar ik heb de factuur nu ontvangen, en jawel hoor de € 10 van de defecte SIM kaart zijn in rekening gebracht. Zou fijn zijn als je een trouwe klant hiermee tegemoet kan komen.
Zoals gezegd heb ik inmiddels 4 abonnementen, 3 van de kids en 1 van mijn vriendin.
Nummer wat niet (meer) aan mijn account hangt is iedit: telefoonnummer verwijderd]. Die is van mijn dochter en was ooit van mij.
Ik hoor het graag.
Groeten
Ruud Vonk
Hoi Ruud! Ik heb de vervangende simkaart voor je vergoed. De compensatie zullen wij verrekenen met de factuur van februari die wij in maart incasseren. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag. Voor nu wens ik je een prettige dag verder
Je hebt me blij gemaakt! Thnx