Beantwoord

Simkaart

  • 19 januari 2019
  • 2 reacties
  • 226 keer bekeken

Dag ben,

ik heb een nieuwe simkaart mogen ontvangen (mijn huidige heeft het begeven) maar ik kan hem niet activeren omdat er geen informatie op de website staat bij het kopje "activeren simkaart"
icon

Beste antwoord door Johrick 20 januari 2019, 12:20

Hi Meikedevries,

Je kan eenvoudig je simkaart activeren door de volgende stappen te volgen:

  • Na ontvangst van je vervangende simkaart, kun je deze activeren via Ik Ben of de Ben app.
  • Nadat je bent ingelogd, kies je voor "Toestel & Sim"
  • Vervolgens voor "Activeren simkaart".
  • Volg vervolgens de aangegeven stappen.
Ik hoop dat het je lukt! Fijn weekend verder 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi Meikedevries,

Je kan eenvoudig je simkaart activeren door de volgende stappen te volgen:

  • Na ontvangst van je vervangende simkaart, kun je deze activeren via Ik Ben of de Ben app.
  • Nadat je bent ingelogd, kies je voor "Toestel & Sim"
  • Vervolgens voor "Activeren simkaart".
  • Volg vervolgens de aangegeven stappen.
Ik hoop dat het je lukt! Fijn weekend verder 😉
Reputatie 3
Badge +2
Hi Meike, ik zie dat het inmiddels gelukt is om de simkaart te laten activeren, super! Als je verder nog vragen hebt horen wij dat graag ☺

Reageer