Beantwoord

Simkaart

  • 23 April 2019
  • 5 reacties
  • 201 keer bekeken

vanaf 13 april al van KPN naar jullie met nummerbehoud zou binnen 5 dagen mijn simkaart opgestuurd krijgen en bericht maar tot heden nog niks ontvangen. Heb het online gedaan hebben jullie het wel ontvangen.
icon

Beste antwoord door Merve 23 April 2019, 14:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi Carla,

Allereerst welkom bij Ben. Wel naar dat je nog steeds geen simkaart hebt ontvangen. Ik ga ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk een nieuwe simkaart krijgt. Ik wens je alvast heel veel plezier met het abonnement!
Hallo onwijs bedankt. Ja zal zonde zijn door dit dat ik straks nig een maand langer bij KPN moet blijven.
Reputatie 5
Badge +6
Hi Carla,

Graag gedaan hoor! Dat is zeker zonde. Kan ik misschien voor nu nog iets anders voor je doen?
hallo
hoe kan het eigenlijk zo lang duren. Want heb keurig een bevraging gehad een mail zeg maar en ook 0:01 van mijn rekening af dus mijn gegevens zijn wel bij jullie bekent en staat binnen 5 dagen gestuurd en dan vragen ze nummerherkenning aan. Vind daarom zo raar dat het allemaal zo lang duurt
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Carla,

Het is zeker niet de bedoeling dat het zo lang moet duren. Normaliter heb je al binnen enkele werkdagen een simkaart. Ik vermoed dat er iets in het systeem is blijven hangen, sorry hiervoor.

Reageer