Skip to main content
Antwoord

Simkaart

  • January 4, 2020
  • 2 reacties
  • 329 keer bekeken

Ik had mijn simkaart geblokeert en een nieuwe aangevraagd en ik wil de nieuwe simkaart acctiveren maar dat lukt niet kunnen jullie me daarbij helpen

Beste antwoord door Romy

Hi! We hebben nog niks van je mogen vernemen. Ik hoop dat het hierbij is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • January 6, 2020

Hoi @Imadb! Ik zie dat de simkaart is geactiveerd. Kun je weer gebruik maken van de simkaart?


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2020

Hi! We hebben nog niks van je mogen vernemen. Ik hoop dat het hierbij is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!