Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb vorige week donderdag bij jullie een sim only afgesloten en de simkaart zou in 24 uur thuis zijn. Nu is die er nog steeds niet. Beetje teleurgesteld aangezien die echt nodig. Vanwege jullie snelle service bij jullie aagesloten,  en nu gaat het toch niet snel. Is de kaart wel opgestuurd? 

Vriendelijke groet, 

Maaike

Hi Maaike, heb je dit via www.ben.nl besteld of via een dealer? Mocht het via een dealer zijn wil ik je adviseren contact op te nemen met jouw verkooppunt. Mocht je via onze website hebben besteld wil ik je vragen jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer te sturen naar dit account middels een privé bericht. Dan help ik je graag verder! 


Hoi @MaaikevanDam!

Bedankt voor het versturen van je gegevens via een privébericht. Ik zie dat inmiddels de simkaart van ons wordt gebruikt. Sorry dat dit zo lang heeft geduurd. Ik heb daarom een week aan bundelkosten voor je vergoed. Deze vergoeding wordt volgende maand in mindering gebracht op je eerste factuur.

Mocht je nog andere vragen hebben over je abonnement, sta ik voor je klaar!


Reageer