Beantwoord

simkaart ac

  • 20 februari 2021
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Hallo,

ik heb een nieuwe telefoon met abonnement met nummerbehoud, maar ik krijg mijn nieuwe mb’s niet etc ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart maar dit werkt ook niet.

icon

Beste antwoord door Romy 1 maart 2021, 17:17

Goedemiddag. Ik heb helaas geen gegevens van je mogen ontvangen. Mocht jouw probleem niet opgelost zijn kun je alsnog via de link jouw gegevens naar me versturen, dan kan ik even met je meekijken! 

Mocht het wel opgelost zijn kun je deze reactie negeren en dan ga ik je nog een hele fijne dag wensen! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Goedemorgen! Wat leuk dat je klant bent geworden bij Ben. Wel jammer dat het je niet lukt om gebruik te maken van de simkaart. Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij je mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN via privébericht kunnen doorgeven? Dan kijk ik het voor je na.

Reputatie 5
Badge +9

Goedemiddag. Ik heb helaas geen gegevens van je mogen ontvangen. Mocht jouw probleem niet opgelost zijn kun je alsnog via de link jouw gegevens naar me versturen, dan kan ik even met je meekijken! 

Mocht het wel opgelost zijn kun je deze reactie negeren en dan ga ik je nog een hele fijne dag wensen! 

Reageer