Beantwoord

Simkaart activeren

  • 13 mei 2019
  • 4 reacties
  • 384 keer bekeken

Beste,

Ik ben overgestapt van T-mobile naar Ben met nummerbehoud. Gisteren (12-5) een sms ontvangen dat mijn nummer vandaag (13-5) wordt overgezet. Het netwerk van T-mobile is inmiddels weggevallen, Ben simkaart in mijn telefoon gedaan en meerdere keren de telefoon opnieuw opgestart, maar blijf een foutmelding krijgen tijdens het activeren van de simkaart. Geen van de redenen die opgegeven worden zijn voor mij van toepassing.
icon

Beste antwoord door Merve 13 mei 2019, 12:50

Hi germa25,

Je hoeft de simkaart niet te activeren. De simkaart hebben wij voor je geactiveerd. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hi germa25,

Je hoeft de simkaart niet te activeren. De simkaart hebben wij voor je geactiveerd. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt!
Hi Merve,

Dank voor je reactie, maar het werkt helaas nog niet.
Hi Merve,

Heb ondertussen gechat en het werkt.
Reputatie 3
Badge +3
Hoi Germa25,

Superfijn om te lezen dat het werkt!Als ik voor jou nog iets kan betekenen hoor ik dat graag. Ik wens je een mooie dag!

Reageer