Skip to main content
Antwoord

Simkaart activeren

  • May 13, 2019
  • 4 reacties
  • 407 keer bekeken

Beste,

Ik ben overgestapt van T-mobile naar Ben met nummerbehoud. Gisteren (12-5) een sms ontvangen dat mijn nummer vandaag (13-5) wordt overgezet. Het netwerk van T-mobile is inmiddels weggevallen, Ben simkaart in mijn telefoon gedaan en meerdere keren de telefoon opnieuw opgestart, maar blijf een foutmelding krijgen tijdens het activeren van de simkaart. Geen van de redenen die opgegeven worden zijn voor mij van toepassing.

Beste antwoord door Merve

Hi germa25,

Je hoeft de simkaart niet te activeren. De simkaart hebben wij voor je geactiveerd. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt!

4 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 13, 2019
Hi germa25,

Je hoeft de simkaart niet te activeren. De simkaart hebben wij voor je geactiveerd. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik hoor graag van je of het hiermee werkt!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • May 13, 2019
Hi Merve,

Dank voor je reactie, maar het werkt helaas nog niet.

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • May 13, 2019
Hi Merve,

Heb ondertussen gechat en het werkt.

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • May 14, 2019
Hoi Germa25,

Superfijn om te lezen dat het werkt!Als ik voor jou nog iets kan betekenen hoor ik dat graag. Ik wens je een mooie dag!